יום שני, 9 במאי 2011

פיק אפ און ליין בחינם

דייט לצאת מהעיר. רעיון זה היה מפתה מאוד. אחרי הכל, בעשר השנים האחרונות, אני אפילו קונה בוריטוס או ללעוס מסטיק, לשלם באמצעות כרטיס ויזה יונייטד איירליינס ו מטוסים רבים טסו זו חברת התעופה כי סקסמגולחות בסרט פורנועם תחפושות עכשיו לא יודע מה לעשות עם הבונוסים המוצעים. אבל סרטים עם ברונטיות בזמן האחרון אני כבר, ועל כך כמה פעמים ללכת רחוק מהבית, לפגוש את הטיולים האלה לא הבאתי. הראשון היה טיול בקניה. אז המסע לעיר הבירה של פורנו מאגר סרטוני סקס מצחיקים לצפייה ישירה עם סאדו איסלנד, רייקיאוויק, במטרה אחת ויחידה כדי להתחמק השתתפות ארוחת הערב, אשר מתאים למשפחה שלי כדי לחגוג את יום ההולדת השלושים ושלושה שלי. נערות ליוויסליחה, אמא, אבל אני לא בא, אני אהיה נערות ליווי נערות פורנו עם כפות רגליים ליווי נערות ליווי נערות ליווי . זונות זה הכיוון בחרתי בעיקר בגלל חברת התעופה האיסלנדית יש זמן ובהתמדה שלחה לי דרך האינטרנט מציע מוזלים נערות ליווי סקס עם מציצות נערות ליווי . וגם בגלל, שיש המריא מניו יורק לפני עלות השחר, אני יכול להגיע לשם, למחרת בבוקר. והאם יש דרך טובה יותר לחגוג את יום x love הכרויות און ליין בחינם ההולדת שלו מאשר הוא נמנם תחת לנער קרש? הסתובבתי רייקיאוויק, שחו בבריכות גיאותרמיות, לסעוד במסעדות המתמחות במאכלי ים, הגיע הגלריות, אבל הנשמה לא הייתי שם. רק לאחר שחזר ללוס אנג 'לס, הבנתי את הסיבה לכך: עשיתי במשך אלפ

להכיר כל יום בחורה יפה חדשה! הכרויותהדרך להכיר עשרות כוסיות ביום -

ים רבים של קילומטרים רק כדי להתרחק. אם אני באמת רוצה לשנות את החיים שלי, אני צריך לפעול בנחישות. בחיפוש אחר השראה, פעם הלכתי למחלקה על ידי ארצות ויבשות חנות הספרים ורנה נובל סוף ונתקלתי בספר שנקרא להתנדב מסעות. ספר זה הוא הציע להסיע בכל רחבי העולם, עבודה עם טובת הציבור. למרבה האירוניה,

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה