יום שני, 30 במאי 2011

הכרויות סקס חינם

להכיר כל יום בחורה חדשה למטרת סקס! הכרויותהדרך להכרויות סקס מצליחות עם בחורות כוסיות -

לא יהיהאוהבתאת המאורע קבוע לדיון של חקירות רבות המיוצגים לרוב כקשר תהליך מנוכי מתמטית של יחידים מחוץ להקשר רגשית הניגוד והסתירה של ישויות ותופעות של העולם המטורף שלנו כיבוש בישול פטי אהבה על מוצרים אכיל בדירה עצומה עברתי אחרי הוריו במשך שנה שלמה נסע לספרד ואנחנו חשבנו שיש מספיק כבר נפגש כדי להתחיל בחיים חדשים תחת קורת גג אחת גדול ממולא עם הטכנולוגיה העדכנית ביותר היה פשוט מעולה ואני מקווה כי החיים שלנו זה גם הוא פשוט נפלא אבל כפי שהתברר מאוחר יותר התקוות שלי השתבש למרות שיש בהתחלה הכל היה בסדר גמור שקט שקט בערבים התפתח בהדרגה לילה תשוקה אהבה בבוקר קפצתי מוקדם כדי לבשל לנו ארוחת בוקר וארוחת צהריים עבור דימה כמו העבודה שלו הוא די רחוק מהבית שלנו אז הוא אכל בעבודה אחר כך אכלנו ארוחת בוקר והלכנו הביתה לכיוונים שונים כדי להיפגש בערב דיור שחלקנו עם פיטר אחיו של דודי חשבתי שהוא היה היום הראשון ברגע שאני הופיעו פורנו אורלי בדירתם לקח לי סלידה לא סקס לסביות אסיאתיות אנחנו אף סירטי סקס פעם לא רבנו בגלוי אבל איכשהו התברר כי לעתים קרובות רץ בינינו חתול שחור שחור ואנו נשלח לכל להיראות אחרת מלאה של שביעות רצון וברגע שזה קרה כי פיטר אותי וצעק כל באותו בוקר רציתי להתבשל אותנו עם קפה דימה כאשר לפתע ראיתי כי אלה שאריות הנמצאים בתחתית הבנקים לא מספיק אפילו לא כוס אחת בידיעה התה החביב לא אוהב ואמר כי דבר כל כך לשמח הרבה בבוקר כמו כוס של משקה זה ריחני החלטתי לקחת את סיר הקפה פטי עד מהרה את כל הדירה נמכרה ניחוח מפתה מה אתה לקח את הקפה שלי?מיד קפץ האח השינהכן אתה יודע כמה זה עולה עמדתי בתדהמה ובכן חשבתי על זה לקח שלוש כפיות של קפה אז זה צריך לעורר שערורייה? כן זה לי ישר מברזיל להביא על מחיר מטורףלא להפסיק את פיטרכן זה בדרך כלל הטורקים צריכים ללכת לישון צביטה קטנה לא מנה סוס כמו שאתה אתה אפילו הרעיון היסודי של איך להכין קפה יש לך או לא? או שאתה משמשוהשליך כף הציפו חצי ליטר של מים לשפוך סוכר הכלהקפה מוכן מעטים הוא מיהר לעבודה אבל אתה לא תשים לב אליואמר דימה יצא באמבטיה שם הוא התרחץ התגלחרקפטי יש כללים משלו בו הוא אף פעם לא משתנה הסבא שלנו היה סוכן הקגב ונסע תכופות נסיעות לחול הוציא כל מיני מעדנים הנה פיטר רגילים קפה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה