יום רביעי, 3 באוגוסט 2011

סקס אוראלי עם צרפתיות

צרפתיות מציצות חינם שלי אז עכשיו אני מוכנה לצאת מן המכונית לשמוע את הלחישות של הערצה של מייקל love me הכרויות אתה זונה אמיתית הקונצרט היה מדהים צלילי מוסיקה מצוינת ואווירה מפנקת מעורבב עם ניחוח הבישול שלי מה שגורם לי לשכוח פינוקים טעימים שומר את כל הערב התרגשות בלתי פוסקת היא רואה ומרגיש מייקל והוא היה מבוהל כזה הוא מבטיח הפתעה נוספת על הכביש כאשר אנו לנהוג במסעדה יין אחרי הקונצרט lovely בחר שולחן נוח להזמין ארוחה וכוס יין מעולה בעוד סדר קדימה לאט לשתות יין לחלוק את החוויות שלנו אני חושב מסביב כמו גם שאני עושה כמו מייקל ריח טעם הזרע שלי אבל זה לא להפחיד סקס אוראלי עם הודיות אלא מוביל תשוקה מינית אמיתית בשלב זה מיכאל נתן לי קופסה הנה היאהפתעהבתוך קופסה היאדי הרבה שמציע לי מיכאל מוכנס עכשיו אני מרגיש כמו מערה צמרמורת מתוקה lovely היכרויות במהירות ללכת לשירותים לקקיונזכר איך חבר מיכאל וליקק אותה לחלוטין מכשולים לא נמצאת בתוכי אני חוזר לאולם הזמנות כבר על השולחן אנחנו נהנים ארוחות טעימות עם יין זה מחברתו של זה מעת לעת כוללים מייקלוגלים של הנאה זרמו ממנו אל קירות המערה גורם להם לרטוט ונשוף מיצי שלי עכשיו בראש שלי כל הזמן התמונה שלי יצוץ מציצה במכונית אני בא טעם עדין של זרע רוחות והתרגשות מתמדת זהו הוקם מאוד ברגע כאשר ביצית רטט שוב ​​בתוכי אני lovely הכרויות שואל את מייקל לא לכבות אותו כי אני מרגיש כל אורגזמה כמה הייתי רוצה עכשיו לצעוק לצרוח מהנאה אבל המסעדה לא

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה