יום רביעי, 3 באוגוסט 2011

סקס אוראלי עם צ’כיות

סרטי סקס מציצות עם גרמניות המילים פוגע בהודעות דואר ללאשלך אתמול זה היה ילד עדשלך לא ביקר אותו בתחת אז הוא לא הגבר שלי ואז גל אמר תיקרא אגרה על גליה אמר כי כמובן לעשות עם זה מה שאתה lovely.co.il רוצה אגרה גררו אותי לחדר אחר ואני שוב חווה את הכוח הגברי מין אוראלי עם loveme הכרויות מזרחיות ישב על כיסא גליה ונערץ השפלות שלי ואומר מארבים עמוק זה פריק אגרה סיים ליקקתי שובחבר וקיבל סטירת לחי של גלינה נפל על הרצפה כאשר נכנסתי לחדר ישבו ושוחחו בשמחה אחד עם השני שאלתי זואי אני יכול ללכת הביתה והיא ענתה עדיין רוצה אנטולילך לשאול אותו שאלתי אותו בהכנעה אני כבר לא צריך אותי אני יכול ללכת הביתה אגרה אמר שיש לחכות כל כך את התחת שלך אני אוהב את זה אפילובואו לזחול לחדרקרע שוב כדי להשלים הבית אני מעולם לא עזבו את המיטה שלי זואי לרצפה והוסיף להיות הכלב שלי שראיתכן זויה פטרובנה אני הכלב שלך סרג גריי החייםהאנושי קצר יש אז שנים של השנים האחרונות זקנהזהמחלה מחלות מתים חיים איטי פעיל פעילאפילו קצרה יותר בממוצע שנים חיי מין מלאים ואפילו פחות nifgashim כמו הטבע האנושי מורכב ומלא סתירות אני מתכוון קודם כל גברים כמו מיניות onlyu האדם מורכב ומלא סתירות אני מתכוון גברים ומעל לכל עלינו הומואים אנידו מיני הוא היה נשוי פעמיים מגדלים את בנם אבל שהתבגרתי ניסיון חיים יותר רכשה יותר נהייתי נקי אחד הבסיסים שמרכיבים את המהות האנושית בחיים שליהוא אחת העדיפויות הראשי אני לא בחרתי המין הדומיננטי הראשי טבע עצמה קבעה לי את זה אני אובססיבי חרמן ו שאינו יודע שובע מה לא היה פרקטיקות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה